sunnuntai 18. huhtikuuta 2010

mittanauha, en koskaan unohtanut sinua


Näköjään olen taas täällä. Luulin että nämä ajat olis jo ohi, ja olisin viisastunut joulukuusta.
Olin väärässä.

Mun elämä on päällisin puolin aivan täydellistä. Mulla on kaksi työpaikkaa, joista saan rahaa ja joissa olen hyödyksi. Oikeasti. Mulla on aivan uskomattoman ihana kesätyö, joka on täynnä ihania ihmisiä. Kesäkuun alussa mun kiharoiden päällä komeilee valkolakki ja todistusta kehtaa ehkä jopa näyttää sukulaisille. Mulla on päällisin puolin täydellinen seurustelusuhde ja me ollaan huiman söpöjä kun unohdutaan pussailemaan liikennevaloihin ja kikatetaan kahviloissa. Toukokuussa muutan kohta omaan ihanaan kotiin, jonka saan itse sisustaa. Lisäksi saan koulussa ja muualla kiitosta projekteista joissa olen ollut ja tulen olemaan, mulle annetaan myös vastuuta. Hymyilen paljon ja pukeudun värikkäästi, ihoni on sileä ja hiukseni kauniit, olen laihtunut, olen sosiaalinen ja edukseni juhlissa ja isoissa tapahtumissa. Kaikin puolin kaiken pitäisi olla hyvin.

Mutta kun ei ole.

Jokin on pahasti vialla, aluksi en tiennyt mikä se on mutta nyt tiedän: syöminen. Taas. Oon taas alkanut korvata aterioita pall mallin mentolilla, syön taas kasoittain kuitutabletteja ja valehtelen syömisistäni, syön välillä olemattomasti ja välillä keralla kilon karkkia ja suklaata, yritän oksentaa ja tehdä vatsalihaksia pehmeällä sängyllä. Suihkussa leikin partaterällä säälittävällä menestyksellä ja piilottelen arpia. Laihdutan kaikin mahdollisin keinoin, salassa kaikilta. Jopa niiltä jotka luulevat tuntevansa mut läpikotaisin. Lasken kaloreita ja juoksen vaa'alta lenkille ja lenkiltä vaa'alle, juon litroja vettä päivässä ja mittaan vyötäröäni toivoen senttien vähenevän. Oon taas vajoomassa tähän niin tuttuun ja turvalliseen ahdistukseen ja ironisinta tässä on että
mä taidan oikeesti rakastaa tätä


3 kommenttia:

pullero kirjoitti...

voi ei :( ajattelin et olisit jo päässy täst yli. vaikka eihän sitä noin vaa päästäkää. mäki luulin jo lopettaneeni kaiken mut enpäs lopettanutkaa, jollai lailla tää kuitenki on just sitä mitä mä rakastan enemmän ku mitää. jaksamista<3

Superchique kirjoitti...

Mä haluaisin tutustua sinuun.

Musta on ihanaa että sie kommentoit ja vielä niin rehellisesti. ja minä nään sussa tosi paljon hyvvää ja semmoisia asioita mitä sun ei kannata hukata häiriöistelyyn.

Elämä on synkrossa ja tuntuu et ainakin meillä kahdella samat teemat toistuu samoihin aikoihin, ei voi muuta todeta kuin että huhhuh!

<3

Anonyymi kirjoitti...

ei saatana nään sussa täysin itteni!! (ton vikan kappaleen suhtee erityisesti)....lohduttavaa että en oo periaatteessa yksin ajatusteni kanssa, mutta toisaalta taas ahdistavaa....
mitä teet sillon kun sulle tulee oikein kova halu syödä jotain?? Tai, mulla on sillain että voin olla joko nestemäisellä ruokavaliolla tai sit jos purasen jostain palan niin hups se on sitte menoo ja syön ja syön ja syön ja syön eikä loppua näy.... miten pidättäytyä himosta?? Entä onks sun kaverit huomannu/huomautellu paljon sun syömisistä? Oon uus lukija, joten anteeks jos näitä on käsitelty just... mutta oli pakko päästä heti kommentoimaa!! Luen nyt lisää nii ehkä näihin löytyy jopa jo valmiiks vastaus