keskiviikko 24. kesäkuuta 2009

elossa ja maailma vinossa


MITEN OON VOINUT OLLA NÄIN KAUAN POISSA?
Kysyn vaan!
Pelkäsin kirjautua sisään. Aattelin että lukijat ovat kaikki kaikonneet ja jäljellä on vaan mun tekstit täynnä maailma suurinta epätoivoa ja valitusta valittamisesta.

Ei se onneksi ihan niin mennyt.

Lähipäivinä mä kirjotan ihan kaiken mitä mun elämään kuuluu ihan silläkin uhalla, ettei ketään kiinnosta. On tää elämä vieläkin maailman suurinta epätoivoa, mutta nyt siinä on ehkä jotain sisältöä.

Nyt luovutan ja menen nukkumaan, sain kumminkin kerrottua että olen elossa.
Ehkä enemmän kun ennen?

Ja kaiken lisäksi mä oon laihtunut, 44 kiloa täältä tullaan.

6 kommenttia:

ppipi kirjoitti...

Hyvä kuulla sinusta taas.

Voimia ja nauti kesäisistä päivistä ahdistuksen ym ohella.

Halaus!

Peppiina kirjoitti...

kyllä mä ainakin haluan kuulla sun kuulumiset. Voimia <33

Peppiina kirjoitti...

ps. paljon painat nyt ja ennen kun alotit laihduttamaan??

Ginny kirjoitti...

Loistava kuulla susta taas, ja laittelehan pikaisia postauksia! Tää sun pirtsakka ulkoasusi on kyllä niin ihana, ei voi muuta sanua :)

Tsemii uudelle tavoitteelle ♥

Anonyymi kirjoitti...

Hei tyttö mihin oot hävinny? Oon käyny tsekkaamassa aina välillä, että onko tullu postauksia, mutta eipä niitä ole kuulunut.
No, mutta kllä tauot on totta sallittuja. Mäki pidän taukoo kirjottamisesta vähä aikaa, kun se alkaa vähä tympiä. Tsemii sulle<3

AliC-e kirjoitti...

hei apuapapua, tästäkin postauksesta on ikuisuus! itsekin laiskana kirjoittelijana tiedän miten vaikea tänne on joskus raahautua, mutta ois kiva kuulla taas jotain tältäkin suunnalta (: tsemppiä sinne kuitenkin !