keskiviikko 5. maaliskuuta 2008

kunhan vaan läskit lähtee, ja piste.

Kauan sitten joku kommentoi ekoihin päivityksiini että "hyvä että laihdutat fiksusti"
ja sanoisin vain että EN VITUSSA.

Tää ei ole yhtään fiksua, ei niin yhtään, tää on nälkiinnyttämistä. Mä haluan kuihtua pois, pois pois enkä mieti että mistä vitun kudoksesta se lähtee. Sori nyt vain.

MÄ HALUAN OLLA NÄKYMÄTÖN, pieni, sievä ja hento.

En mä välitä siitä että apua mun keho ei nyt oiken tykkää tästä, voi voi minun pitäisi helliä kehoani. Ei saatanassa. Mä haluan kuihtua. Tulla pieneksi jälleen. Haluun nää ällöttävät vatsamakkarat pois ja reisistä turhan paskan pois. Haluun ohuet kädet ja littanan vatsan. Haluun olla LAIHA.

Tavallaan tämä on fiksua, koska lopputulos tekee mut onnelliseksi. Se tekee mut kauniiksi. Ja kuka sitä on kritisoimaan, jos tää tekee musta onnellisen?

Ei kukaan, hah.

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ei kukaan olekaan kritisoimaan, siinä olet ihan oikeessa. mutta mun on silti ihan pakko kysyä että mitä jos et voikaan saada ikinä omia lapsia? tiedän ihmisiä joille on anoreksian takia käyny juuri niin...

leander kirjoitti...

nyt juuri musta tuntuu etten koskaan haluaisikaan lapsia, en olisi niille hyvä äiti, en todellakaan.

en ajatellut kuihtua niin näkymättömiin, että mulle kävisi noin. siinä vaiheessahan mun oma elämäkin olisi vaakalaudalla.

mulla on varaa laihtua vielä vaikka kuin, ennen kun on hätä.

Anonyymi kirjoitti...

Minulla on ihan samanlaiset ajatukset.. Haluiasiin vain saada laihduttaa, mutta terkkari heitti minut sairaalaan ja täällä mua yritetään lihottaa. Silti valehtelen noille juomalla vettä ennen punnitusta ja nyt painan oikeasti 46 ja nuo luulevat, että 49...Oli vain jotenkin pakko kertoa, kun tuntuu aika samanlaiselta..

Anonyymi kirjoitti...

Juupa juu. sä haluat olla 7 v. lapsen vartalossa, heh!

Anonyymi kirjoitti...

voi vittu mä rakastan sua! mäkin haluan olla näkymätön, se olis niin ihanaa

Anonyymi kirjoitti...

No hyi vittu se tekee susta ruman!

Saatana tollaset pitäis sulkea laitokseen!