tiistai 18. maaliskuuta 2008

TASAN VIISKYT!!

Oon ihan onnellinen että paino pudonnut tolla tavalla tasasesti, mut PLIIS.
Alkaa vähän kyllästyttää tää hissuttelu, kerralla kun jotenkin kummalla konstilla sais vaik 2 kiloa pudotettua niin huhhei!
Sit vasta hyppisin.
Toisaalta, oon jo liian pitkään halunnut et painoni alkais numerolla 4, joten se tavoite suoritettu!

OON NIIN ONNELLINEN! (ja saa onnitella) :DDDDDDDDDDDDDDDDDd

Mut turha luullakaan että tää olis mun tavoite, ehhei hah. Täst katoaa vielä vaikka kuinka paljon, sillä mun reidet hyllyy vieläkin. Ja maha. Ja allit. Oikeestaan hyllyn koko tyttö. YÖK!

ps. Mun täytyy ottaa selvää tosta ruoan imeytymisestä. Ei kai se VOI imeytyä noin nopeasti, vaikka meijän terveystiedonkirja niin sanookin? Ehkä toi luku puolet perustuu siihen, että sitä kaikkea ei oksentaessa saa ulos? EN MINÄ TIEDÄ, mutta otan selvää.

Nähdään taas ja tsemii kaikille!

11 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

No, ei muuta kuin tositositosi paljon onnea :)
perässä tullaan.

Anonyymi kirjoitti...

onnee :D
ihana kuulla et joku onnistuu noinkin hyvin!

M-K kirjoitti...

Mikä on sit sun lopullinen tavote paino? :)

Anonyymi kirjoitti...

oih olen niin kateellinen :o

Skinny = Happy? kirjoitti...

Onnea onnea paljon.
On ihanaa kun tuntee ja näkee laihtuneensa!

Itse toivoisin että pääsisin vielä joskus sinne 60 kilon kevyemmälle puolelle. Itselläni on vielä pitkä matka mun omaan tavoitteeseeni yli 10 kiloa.

Mutta onnea vielä tosi paljon. Vaikka paino ei ole laskenut paljoa kerralla niin se laskee koko ajan ja tsemppaa, ja eikös se ole parempi jos se laskee tasaisesti?

Anonyymi kirjoitti...

eikä! nää lomat on kyllä mulle petollisia, ja vaa'alla kun äsken kävin, niin teki mieli oksentaa.
mä oon lihonu kolme kiloo, perkele sentään.
hittolainen, onnittelen sua. onnistuminen on ihanaa, epäonnistuminen ihan paskaa. mutta toivossa on hyvä elää, kuten olet sanonut, joten mäkin toivon, että tää lähtee kulkemaan. enkä syö tänään enää mitään ja huomenna vaan kun on IHAN pakko.

boogie kirjoitti...

Onnee (: kumpa mäkin vaa onnistuisin tolleen :D

Anonyymi kirjoitti...

Musta on jotenkin tosi surullista, että sua onnitellaan tosta "saavutuksesta". Ihmisiä kuolee tähän, ja sä haluat pudottaa vielä tosta pikkaraisesta painosta!
So sad!

neitiS kirjoitti...

Heikosti :D Tai oikeastaan olen saanut painon nyt pitkästä aikaa laskemaan. Hitaasti, mutta toivottavasti varmasti :)

the girl kirjoitti...

onnea. <3 mun tavoite on 47kg, ja siihe on noin 10 kiloa. et huhuh. mut yritän kuussa, kahdessa päästä siihe.

Anonyymi kirjoitti...

ootko kade ku oon 167cm pitkä ja painan 45kg ?