perjantai 6. maaliskuuta 2009

Kalorit on pahin vihollinen, ja minä itse

Multa kysyttiin onko mulla syömishäiriötä.

Se on ihan helvetin hyvä kysymys!

Sen tiedän että haluan laihtua, koska olen nyt ällöpyllyinhottavaläskikasa, jos nyt rehellisiä ollaan. Mä en keskity mihinkään muuhun kun syömiseen (=syömättömyyteen) yhtä paljon, enkä ajattele mitään yhtä paljon. Ja rakastan sitä.

Välillä oon monta päivää syömättä käytännössä mitään, välillä ahmin ja oksennan, välillä ahmin ja en oksenna. Sitä en rakasta.

Päätelkää siitä, sillä mä en osaa.

3 kommenttia:

Elle kirjoitti...

ei sitä yleensä kukaan itse tajua, ainakaan alkuvaiheessa. (

erikseen nämä huomionhakuiset teinit; "mulla on anoreksia yhyybuhuu")

Johanna kirjoitti...

Aa okei. Mul on muuten sama, mut en ahmi. Enkä oksenna. Mä vaan kontrolloin.

Stella kirjoitti...

En viitsi kertoa, kuitenkin olet äitini/joku muu lähimmäinen :D ymmärtänet.