tiistai 24. maaliskuuta 2009

Se pieni ja laiha tyttö

Tänään en ole muuta miettinyt kuin että:

Mitä jos voisi vain juosta kesällä rannalla?
Mitä jos voisi bikineissäkin unohtaa miltä näyttää?
Mitä jos voisi vain pitää hauskaa tietäen näyttävänsä hyvältä?
Mitä jos voisi istua toisen sylissä pelkäämättä että toinen musertuu?
Mitä jos ei koko ajan tarvitsisi pelätä toisen kosketusta?
Mitä jos voisi aamulla vetäistä minkä tahansa paidan päälle?
Mitä jos ei tarvitsisi ostaa kaupasta aina liian isoja vaatteita?
Mitä jos sovituskopissa toteaisikin että "hei, täähän näyttää hyvältä"?
Mitä jos pienin kaupan koko olisikin liian iso? ?
Mitä jos näyttäisin niille, joiden mielestä minulla ei ole itsekuria?
Mitä jos osoittaisin, että minusta on siihen?
Mitä jos ei tarvitsi miettiä "jaksaakohan toi minua"
Mitä jos ihmiset sanoisivat "se pieni ja laiha tyttö" tai "se nätti" tarkoittaessaan minua?

Jatkakaa toki listaa, auttaa kiperissä tilanteissa (ainakin vähän)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mun alotuspaino on ihan normaalipaino ku oon niin lyhyt niin ei täs mitään. : > Ja mulla on ns. herkkupäiviäkin jotka boostaa sit aineenvaihduntaa jos keho menee säästöl. Mut kiitti huolenpidosta. ♥

ja kaikki noi sun kirjottamat asiat on niiiin hyvii sitku meinaa oikeesti repsahtaa niin miettii vaan kaikkee tota.

Krista kirjoitti...

kuinkas niin?:x