torstai 12. maaliskuuta 2009

Nikotiini vai lihapulla?

Mä en tiedä pitäisikö mun itkeä vai nauraa. Ehkä teen molempia, samaan aikaan.

Tänään musta tuntui, etten mä elä tätä päivää loppuun. Aamulla maailma heitti kuperkeikan kun yritin nousta sängystä, ja heikotti niin että oli pakko skipata aamutunti. Kun sain itteni revittyä ylös ja laahustin keittiöön, niin eikös siellä odota mun paikalla kasa voisia ja juustoisia kinkkuvoileipiä, eli yhteensä ainakin 800 kaloria naamioituna viattoman aamiaisen ja kohteliaisuuden muotoon. Niiden vieressä oli lappu

Tein nämä jos aamulla tulee kiire
terkuin äiti


Kuten sanottu, en tiedä olisko pitänyt pakahtua onnesta vai epäonnesta. Kirjoitin lappuun "kiitoksia paljon, tulivat tarpeeseen", heitin ällöleivät roskapussiin ja vein ulos roskikseen. Biojätteeseen ei nykyään voi heittää enää mitään, ettei vaan kuule illalla lausetta "mitä nää tekee täällä!". Yritäpä siinä sitten selitellä. Oon käyttänyt jo "no mutkun ne oli homeessa", tai "olin jättänyt ne pöydälle aamulla ja kun tulin kotiin ne oli jo ihan pahoja" ja "se maistui tosi pahalta, oli varmaan menny vanhaks tai jotain". En keksi enempää syitä. Siksi ulkoroskis.
Join sitten vaan kahvia ja yritin olla pyörtymättä miettien että mitä vitun järkeä tässä on. Yritän päästä elämään onnellista elämää, jonka takia musta tuntuu että mä kuolen. Helvetin fiksua? Se olo johtui ehkä siitä etten ollut edellisenä päivänä laittanut suuhuni mitään muuta kuin vettä, kahvia ja tupakkaa.

Mä en kestäis jos mä en polttaisi. Puoltoista vuotta sitten alotin sen just siksi, ettei tarttisi syödä. Antaisin aika paljon, jos tupakka toimis mulla nykyäänkin samalla tavalla. Silti mä en voi lopettaa sitä. Se on täydellistä, rakastan sitä. Rakastan sitä kun muut menee syömään jotain läskisoossia koulun ruokalaan, mä hilppasen ulos ja ostan ärrältä kahvin ja poltan puistossa yksinäni puhallellen savurenkaita. Ennen poltin vaan sen yhen, nyt tajusin että esim tänään poltin ainakin seittemän? Tai enemmän. Ainakin aamupala, lounas, välipala, päivällinen, iltapala. Kun muut syö, mä poltan. Ei se enää nälkää vie, mutta onpahan jotain tekemistä ja tulee hyvä olo. En tiedä miten mä voisin ikinä lopettaa tupakoinnin. Lihoisin varmaan kymmenen kiloa jos niin tekisin. Pelottavaa sinänsä.

Ja vielä päivän saldo että ite muistan
valmispuuro 130 kcal
kurkku 500 g 45 kcal
rasvatonta maitoa 2 dl 66kcal

yhteensä 241 kcal. JES

2 kommenttia:

Elle kirjoitti...

aa oispa mullakin itsekuria että saisin kalorit alle miljoonan edes >;

tsemppiä.<3

Johanna kirjoitti...

Owwh joo en lopeta, ainakaa näil näkymillä. Blogin tyyli kyllä luultavasti muuttuu. Btw mä en yhtään tykkää tupakoinnista! En ymmärrä miten joku voi polttaa! XD